Sunday

Inatt har jag verkligen sovit ut efter Göteborg horse show, känns i kroppen. När jag loggade in på Facebook såg jag att jag hade vunnit en tävling, vann ett fleecetäcke med stjärnor på, hur sött??!



Idag blir det en lång dag i stallet. Jag ska rida både cloud och kroken.
Planen för cloud är att rida bort till raksträckan o träna konditionen på honom. Han har skit dålig kondis, det märks när man rider!😬

På kroken ska jag rida på ridbanan, trava över lite bommar kanske. 
Skriver sen hur det gick!

Har fått ett erbjudande ifrån Isabelle om att hon kan fixa min bloggdesign! Det behövs lite uppfräschning. 
Men vet inte riktigt vad jag vill ha för färg tema.. Om någon har nått förslag så får du gärna kommentera 😊
Hennes blogg! --> HTTP://isabellejohaansson.blogg.se
Sjukt snäll och grym tjej på att fotografera 😃👍 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0