Göteborg horse show 27 feb

Tove vann biljetter till hela fredagen i libresses bildtävling, hon kom trea!
Så hon bjöd med mig och en annan Moa till Göteborg horse show och shit vad kul det var!!
Vi kollade på EM kvalet, Lövsta future challenge, küren och Volvos egna hoppklass.
Vilken känsla man får utav o kolla på sånna stora tävlingar, att se sveriges duktiga ryttare ger inspiration.
Köpte lite saker jag behöver, inga spontanköp denna gång ;)
Köpte ett sadelskydd i fleece ifrån Börjes 
60kr


En brun eskadron huva, det är ej denna på bilden. Luvan jag köpte har en beige o en guldig passpoal :)


Ett rakt halfcheek bett. Jag har velat testa nått nytt bett på cloud och detta kostade 50kr!! Så jag passade på.
Parenstången hjälper bettet att vara på plats samt hjälper hästen o svänga. Det är igentligen samma som ett rakt bett. 

Red på det idag ( skriver i ett annat inlägg hur de gick).


Har varit en riktig rolig kväll 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0