Blåsväder men vad gör det när man ska rida?

Tjoo! Riktigt blåsväder här idag, märktes    både på cloud och kroken.
Började med att rida cloud. Vi red lite på rakbanan och lille gulis var på tårna han. Ville absolut inte stå stilla en enda sekund ;). Red honom i lite låg form i traven och lite kort galopp också. Lite lagom dagen innan hoppträningen imorgon. Så taggad!!

Sedan var det Krokens tur. Han var lite rastlös när jag gjorde iordning honom, ville inte riktigt stå stilla.
När jag skulle hoppa upp stå stog han faktist ganska så stilla, men han skulle iväg ganska fort när ja kommit upp så jag snurrade honom tills han stog stilla sedan hoppade jag av och gjorde om det. Det gick mycket bättre!


Han var lite tittigare idag när det blåste så. Men han gjorde inget dumt alls! Han är så snäll denna lilla killen★






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0